Konkurencja między hotelarzami

Jak przyciągnąć turystę do danego ośrodka turystycznego przy tak obszernej liczbie różnego rodzaju hoteli, moteli oraz domów wczasowych? Przede wszystkim na pierwszym miejscu najważniejszym elementem jest oczywiście jakość i warunki zakwaterowania. Jeżeli te elementy będą stać na wysokim poziomie to można powoli budować swoją markę oraz opinię o danym hotelu wśród turystów. Pozyskanie stałych klientów jest bardzo trudne jednak warto zaznaczyć, że nie jest niemożliwe zwłaszcza jeżeli świadczymy usługi na wysokim poziomie, co w turystyce jest bardzo ważnym elementem na który powinno się zwracać szczególną uwagę. Niestety dzisiaj część właścicieli ośrodków turystycznych dochodzi do wniosków, że najważniejszy dla nich jest zysk, często kosztem jakości oraz warunków pobytowych co nie zmienia faktu oczywiście, że są jeszcze miejsca gdzie dba się o turystę by ten mógł czuć się jak u siebie w domu. Tak rozumiane prowadzenie działalności gospodarczej może przynieść wymierne korzyści w postaci przede wszystkim ogromnej liczby turystów, którzy będą chcieli wypoczywać w naszym hotelu rezygnując tym samym z konkurencji. Szczególnie rywalizację dobrze widać w tych samych miejscowościach między hotelarzami mającymi ośrodki o podobnym standardzie. Wówczas dobitnie widać jakie sztuczki są prowadzone w celu pozyskania turysty i przyciągnięcia go do siebie.

Both comments and pings are currently closed.