Kto korzysta na last minute

Kto korzysta na last minute

Każde szanujące się biuro podróży w dzisiejszych czasach stara się jak może, żeby sprzedać jak najwięcej wycieczek. Prawa ekonomii mówią, że lepiej sprzedać więcej towaru za mniejsze kwoty, niż tylko kilka sztuk za większe – wiąże się to nie tylko bezpośrednio z zarabianymi na takim handlu pieniędzmi, ale również z budowaniem bazy stałych klientów. Rozumieją to prezesi biur podróży, które oferują wycieczki last minute. Zarabiają oni coraz więcej pieniędzy na optymalizacji kosztów – sprzedając jak najwięcej wycieczek, nawet po niższej cenie. Dzięki takim zagraniom konkurujących ze sobą biur turystycznych prawie każdy może w dzisiejszych czasach odwiedzić ciepłe kraje. Turystyka jako branża korzysta natomiast zarówno na tym, że ludzie wyjeżdżający na wakacje wydają na miejscu sporo pieniędzy, linie lotnicze zarabiają na sprzedanej większej ilości biletów, a biura podróży sprzedają więcej wycieczek (mimo, że tańszych, to i tak im się to opłaca). Na last minute korzysta każdy, jedynym problemem jest to, że trzeba się decydować z dnia na dzień i nie ma za dużo czasu na przemyślenie sprawy i przygotowanie się do wyjazdu – a często potrzebne są rozmaite szczepienia i dodatkowe zakupy lub chociaż nauczenie się podstawowych zwrotów w obcym języku. Dodatkowym problemem wycieczki last minute jest to, że pracodawca często musi wiedzieć wcześniej o planowanym urlopie pracownika. Rozwiązaniem tego problemu, niestety dość ryzykownym, jest wcześniejsze rezerwowanie urlopu i polowanie na wycieczkę w dogodnym terminie.

Both comments and pings are currently closed.