Kupowanie wycieczek przez internet

Kupowanie wycieczek przez internet

Konkurencja na rynku turystycznym jest olbrzymia, co generalnie jest dla klientów sytuacją bardzo korzystną, powoduje bowiem obniżenie cen wycieczek. Dzięki temu turysta ma do wyboru znaczą ilość tanich wycieczek, pytanie tylko, czy nie cierpi na tym ich jakość. Odpowiedź zależy od tego, jakie są indywidualne potrzeby osoby wykupującej wycieczkę w biurze podróży. To co korzystne jest z punktu widzenia rodziny z dziećmi, nie musi być warte uwagi ze strony młodych singli. Przyglądając się polskiemu rynkowi turystycznemu widać ogromny wzrost udziału sprzedaży kanału online, która kształtuje się już na poziomie 1 mld zł. Wiele osób nadal kupuje wycieczki w tradycyjny sposób, jednak dynamicznie rośnie sprzedaż przez Internet. Co więcej, osoby kupujące wycieczki przez Internet często poprzedzają swoją decyzję poszukiwaniami w Internecie. Możliwe, że w konsekwencji przybędzie ofert promocyjnych, oferowanych pod hasłem last minute i first minute. W ten sposób nasili się zjawisko, z którym zdążyliśmy się już oswoić, związane z nadużywaniem sloganu last minute, wykorzystywanym do promowania wycieczek nawet 2-3 miesiące przed ich rozpoczęciem. Marketingowe zabiegi o klienta to jedno, a drugie to jego podejście do tych firm, które je stosują. Zalecana jest ostrożność i sprawdzanie wiarygodności biur podróży.

Both comments and pings are currently closed.